امضاء تفاهم نامه سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب آهن اصفهان

امضاء تفاهم نامه سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش روابط عمومی، در روز دوشنبه 4 تیر­ماه تفاهم ­نامه همکاری در خصوص مطالعه و اجرای پروژه اصلاح و بهینه سازی سیستم تصفیه غبار کونورتور فولادسازی و فرآیندهای مرتبط به سیستم تصفیه غبار، فی مابین سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت و شرکت ذوب­ آهن اصفهان با حضور آقای "دکتر دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری ریاست جمهور،آقای "دکتر کوهی" مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان، آقای "دکتر روشن" و مسؤلین محلی در محل شرکت ذوب­ آهن اصفهان به امضا رسید. همچنین مقرر گردید که حداکثر ظرف مدت 15 روز قرارداد EPC پروژه به امضاء طرفین برسد.

شایان ذکر است این پروژه قبلا توسط شرکت های پستکوکره و همچنین  اوشاتز آلمان، دستخوش تغییرات و بهینه سازی شده و نتیجه مطلوبی گرفته نشده بود. بنابراین مقرر گردید تا سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت از طریق تکنولوژی جدید و روشی متفاوت مشکلات را مرتفع نماید.

گفتنی است، این پروژه یکی از پروژه­ های بزرگ زیست محیطی شرکت ذوب ­آهن اصفهان  می­باشد که با اجرای آن توسط فناوران سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت بخشی از مشکلات آلودگی­ های زیست محیطی منطقه حل خواهد شد.

همچنین مقرر گردید، پس از اجرای موفقیت ­آمیز پروژه فوق، دو پروژه دیگر نیز برای اجرا به سازمان جهاددانشگاهی علم و صنعت واگذار گردد.


نظر شما :